Vrijdag, dag 7 - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Vrijdag, dag 7 - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Vrijdag, dag 7

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

22 Mei 2015 | Noorwegen, Andenes

Vandaag hebben we een vaardag, dus grijpen we de gelegenheid om uit te slapen, dit lukt, tot 8 uur.
Zee is rumoerig, maar we hebben geen last van knikkende knieën en rollende magen.
Ontbijtje in het Lido buffet theater, druk, dus we moeten aanschuiven.
We pakken weer uit met een broodje, belegje, zacht/hard gekookt eitje en een toetje.
Om 9:40 gaan we over de poolcirkel, later krijgen we daar een certificaat voor.
Het lijkt alsof het water boven de poolcirkel hetzelfde is als beneden de poolcirkel, in ieder geval blijven we wel recht door varen.
We wonen weer twee voorlichtings-bijeenkomsten bij over hetgeen ons de komende dagen te wachten staat. En ondertussen eten we wat, drinken we wat en snoepen we wat.
s’Avonds is het weer “formeel” diner, dus we doffen ons weer goed op.
Na het diner laten we nog even wat fotoos van ons maken, opdat een ieder daar later van mee kan genieten.
Shoowtje bijgewoond met dans en zang in het theater.
Om 23:nogwat gaat het licht binnen weer uit, we varen dan ter hoogte van Andenes.

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.

Actief sinds 07 Okt. 2011
Totaal aantal bezoekers 19004