Voorbereiding 12 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Voorbereiding 12 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 12

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

21 April 2015 | Nederland, Zoetermeer

Nu, stel we gaan in Stavanger aan wal, en zijn wel toe aan een kom koffie.
Wat en hoe gaan we dat betalen ?
Wel, we beantwoorden eerste de tweede vraag, dat gaat met Noorse Kronen (NOK) gebeuren.
Om te kunnen inschatten voor welke prijs dat gaat gebeuren, kijken we even naar plaatjes 1 en 2.
Uit deze grafiek lezen we af dat de koers van de NOK momenteel ongeveer 8,6 NOK / € is.
Stel we rekenen voor een kom koffie 2,80 €, dan kunnen we daar een bedrag van :

2,80 € * 8,60 NOK/€ = circa 24 NOK

voor verwachten.

Stel we willen ook nog een glaasje wijn wegnippen, en we zien op de prijslijst dat dit 150 NOK gaat betekenen. Dan is dat :

150 NOK / 8,60 NOK/€ = circa 17,50 €

Mag wel een goeie zijn.

• 21 April 2015 - 16:10

Liesbeth:

misschien blijft er een glaasje over op de 15de, neem je die mee, dronken zul jij niet worden geloof ik hahaha

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.

Actief sinds 07 Okt. 2011
Totaal aantal bezoekers 19033