Voorbereiding 4 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Voorbereiding 4 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 4

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

01 Februari 2014 | Nederland, Zoetermeer

Cursus Noors deel 1, Reizen en comfort
(Norsk Course Part 1, Reise og komfort )

Ik ben verdwaald, kunt U mij naar mijn hut brengen?
(Jeg er tapt, kan du ta med meg til min hytte? )

Het bed wiebelt een beetje, kunt U daar wat aan doen ?
(Sengen vingler litt, kan du gjøre noe med det? )

Ik weet niet of ik naar voor of naar achter van het schip loop, kunt U mij een tip geven ?
(Jeg vet ikke om jeg gå til forsiden eller baksiden av skipet, kan du gi meg et tips? )

Ben ik nu aan stuurboord of aan bakboord ?
(Er jeg på styrbord eller babord side? )

Kunt U mij vertellen in welke tijdszone we nu zijn ?
(Kan du fortelle meg hvilken tidssone vi er nå? )

Ik zie aan beide zijden van het schip een gele bal in de lucht, hoe kan dat ?
(Jeg ser begge sider av skipet en gul ball i lufta, hvorfor? )

  • 01 Februari 2014 - 21:32

    Kaptain Iglo:

    De antwoorden op uw vragen.
    Vraag 1 u moet zo diep mogelijk zinken en de rode deur achterin het schip zoeken dat is de motorkamer waar we een bed voor u gestald hebben.
    Vraag 2 leg er een paar scholletjes onder.
    Vraag 3 loopt u maar tegen de klok in dan komt u er vanzelfsprekend
    Vraag 4 mijnheer bijgogem u staat nu in het midden neem nog een borrel hik
    Vraag 5 u vaart hier zo om en nabij 1912 wat geen lekker vaarjaartje is
    Vraag 6 ik heb mijn vermoeden dat u wat te diep in het glaasje hebt gekeken er zijn geen 2 ballen in de lucht maar eentje, conclusie u ben zeeziek of u neemt te veel in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.

Actief sinds 07 Okt. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 19109

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 30 Augustus 2014

Ruim sop, ook in de glazen

09 Oktober 2011 - 21 November 2011

USA geen steak te groot

Landen bezocht: