Vertrek naar huis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Vertrek naar huis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Vertrek naar huis

Door: Nico Verhaar

Blijf op de hoogte en volg Nico

21 November 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zondag ochtend, restanten inpakken en restanten bij het afval doen. Sleutel inleveren op het kantoor.
Collega John B. komt mij om 14 uur ophalen, we gaan de laatste steak verorberen. Top.
Ik ben vroeg op het vliegveld, maar dat vind ik nooit erg. Het vliegtuig gaat om 20:50 uur, en gaat er circa 6:30 over doen, dit is een uur sneller dan vlucht schema. Als diner is het weer "Chicken or pasta" laat in de avond. Van slapen komt het weer niet echt. een mooie zonsopkomst maakt alles goed, Dutch Mountains.
Op Schiphol is het koud en mistig.
De taxi brengt mij in een half uur thuis, waarna het koffer uitruimen is, en tja, weer boodschapen MET een bonuskaart, en gaan we weer proberen in het tijdsritme te komen. Dus, welterusten, en bedankt voor al jullie leuke reacties.




  • 22 November 2011 - 13:56

    Sint En Piet:

    wereldreiziger Nico, grote vent
    we zijn blij dat je er weer bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.

Actief sinds 07 Okt. 2011
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 19010

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 30 Augustus 2014

Ruim sop, ook in de glazen

09 Oktober 2011 - 21 November 2011

USA geen steak te groot

Landen bezocht: