Mijn eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: Nico Verhaar

Blijf op de hoogte en volg Nico

15 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maandag, goed geslapen geen last van jetlag.
Vergaderen, wat gaan we doen, komt niet zoveel uit de PM, dus ga ik doen wat ik wil doen.
Alle kasten nagekeken, dat doe je als eerste in een nieuwe keuken. Ik kom op veel plekken dezelfde dingen tegen, dus daar zal je nooit in misgrijpen. Ook leuke museum stukken gezien. Huurauto ophalen, dddddat rijdt wel.
Savonds weer even shoppen om ook daar alles te kunnen vinden.
Bijna weg kwijtgeraakt, er bestaat ook een Blue Ball, twee dagen verderop.
Binten met asperges gaar gemaakt.
Geen zout, ach, dus ook geen hoge bloeddruk.
Dinsdag, experimenten voorbereiden, sporten met collega John B. en gelunched bij Q.
Savonds wat rondgereden om electronica winkel te vinden, nooit gevonden, veel te groot om te kunnen zien.
Sla met lokale specialiteiten dressing en seizoens fruit gemarineerd met Whitpain bijen honing en licht op mahoniehout geroosterde groene kruiden, plus rijst.
Woensdag, eerste experimenten, geweldige data. Texmex met college John B. en Bob L. als lunch. Ik zit vol, en dan is collega Quinten Q. ook nog jarig. Dus de locale specialiteiten op het gebied van zoet, naar Amerikaans formaten.
Savonds binten met spinazie. Binten rauw en aangebrand, doordat ik ineens internet verbinding kreeg.
Donderdag, weer geweldige data gemaakt. Gesport met collega John B.
Pat heeft het appartement onder handen genomen, zelfs de aangebrande pan is weer toonbaar.
Vrijdag, laatste puntjes op de I voor deze week. Gelunched bij Q, dus uitpakken geblazen. Overhemden naar stomerij gebracht, helaas net 5 minuten gesloten dus ik was laat.
Andere stomerij is nog net open, dus daar gebracht, 4 pieces wordt $ 7 bucks, daar ga ik zelf niet voor strijken.
Zaterdag, was gedraaid en gedroogd.
Ommetje gemaakt door de wijk, niet veel speciaals.
Even koffie genomen bij de pizzaria, was wel te drinken. Toevallig een kapper gevonden, altijd handig voor als het gaat groeien. Geshopt voor het weekend.
Smiddags met college John B. en Bob L. naar soccer van Philadelphia Union tegen Toronto FC. "Come on UNION, get that ball back", "He number 3, your days are counted". Savonds locale Bacon Cheddar Cheese something gegeten. Smaak is goed, en je hebt drie dagen genoeg.
Zo, de eerste week is afgezaagd.

• 16 Oktober 2011 - 10:57

Lucas:

Hoi Nico, ziet er goed uit, lekker burgerlijk die AH tassen!
    Geniet ervan!

• 17 Oktober 2011 - 05:51

Rene:

Leuk om te lezen, bedankt voor deze 5 minuten entertainment .... wens je nog veel plezier en fruitvolle weeks....

• 17 Oktober 2011 - 07:39

Ditte:

En hoe bevalt je hoekie????
    En het skeuren met je bolide door de buitenwijken??
    Gezellig om mee te lezen met je.
    Ben benieuwd naar alle volgende verhalen.
    Groetjes
    Ditte

• 17 Oktober 2011 - 10:24

Ermin:

Top, erg leuk verslag Nico !!
    Leuk dat je een soccer match hebt bezocht ! Die nr 3 "Juan" bakte er dus niets van ! Trouwens Veljko Paunovic nr 16 is erg goed. Ze spelen volgende wedstrijd tegen New York Red Bull !
    Veel plezier !

• 18 Oktober 2011 - 16:10

Syl:

Hoi nic.
    De kop is eraf.We hebben je verslag nu eindelijk kunnen vinden,goed hé!
    Je foto'szien er leuk uit.
    Succes verder!
    Groetjes.
    P.S.Wat was de uitslag van de soccerwedstrijd?
    Oja, de honkbalmannen zijn wereldkampioen geworden,voor als je dat nog niet wist!!!

• 21 Oktober 2011 - 14:38

Cornel: