Vrijdag, dag 14 - Reisverslag uit Texel, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Vrijdag, dag 14 - Reisverslag uit Texel, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Vrijdag, dag 14

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

29 Mei 2015 | Nederland, Texel

We hebben weer een dag aan boord vandaag, dus kunnen we een beetje uitslapen, nu tot 8:15 uur.
De zee is kalm, een groot deel van de dag is het windkracht 6, half bewolkt en gemiddeld 9°C.
De toilet werkt niet, zodoende hebben we ons eigen aquarium met bruinvis in de hut.
Ontbijt buffetje, wat een theater.
En weer een koffietje, en weer een lunchje.
Even frisse neus halen op het dek.
En we gaan ons weer opmaken voor de Bingo, met loterij dit keer.
Helaas, weer niks.
Koffertje alvast pakken, laadjes en kastjes open, dicht, open dicht.
Gelukkig hebben we n extra tas aangeschaft.
s’Avonds weer in La Fontaine diner, afscheids diner van het personeel wat een parade loopt door het restaurant.
De zee is weer wat woeliger geworden, windkracht 8.
Even de de-embarcatie procedure doornemen, labels merken en koffers buiten de hut zetten.
Kaartje leggen, laatste theetje in de Explorations Café en om 23:nogwat gaat het licht weer uit.
We varen dan ter hoogte van Texel.

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.

Actief sinds 07 Okt. 2011