Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 2

Door: Nicolaas

Blijf op de hoogte en volg Nico

29 December 2013 | Nederland, Zoetermeer

Zo, ben alvast aan het kijken welke hut we gaan kiezen. Belangrijk hierbij is waar de eerste levensbehoeftes te vinden zijn, en daar moeten we dus niet te ver weg van zijn. Eerste keuze wordt MAIN DECK, hutten in de categorie C , D of E. Tweede keuze is een dek hoger, het LOWER PROMENADE DECK, in de categorie CA.
Daarnaast moeten we ook niet te ver weg zijn van de SPA.

• 31 December 2013 - 11:37

Ada:

hoi nic, moeders vindt het ongelooflijk spannend,volgens mij geloofd ze het nog niet helemaal dat het doorgaat.

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.

Actief sinds 07 Okt. 2011