Vragen nav Mijn eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu Vragen nav Mijn eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico Verhaar - WaarBenJij.nu

Vragen nav Mijn eerste week

Door: Nico Verhaar

Blijf op de hoogte en volg Nico

18 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Tja, eigenlijk is mijn hoekie een beetje donker, slechts 1 raam in de woonkamer. Maar ja, savonds is het vroeg donker buiten en ga ik niet ver weg.
In het weekend nodigt dit wel uit om weg te gaan, en niet thuis te blijven
De bolide bromt en slurpt.

De uitslag van de wedstrijd was 1-1, na een 1-0 voorsprong door de UNION, werd het uiteindelijk terecht een draw.

Nico

LxBxD = 181x50x25 cm G = 80 kg V = 26 % LT = Nu - 1963 jaar SM = 41 IQ = 110 - 130 Huidige reis verslag: Ruim sop, ook in de glazen. Samen met Ma op een cruise naar de Noordkaap. Vorige reis verslagen: USA, geen steak te groot Zes weken naar mijn collega's in Amerika. Ik hoopte daar wat te leren, hen wat te leren, en wat leuke dingen te zien in mijn vrije tijd.